Podwodne zwiedzanie

nurkowanie-slide
Podziel się z innymi!Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrTweet about this on TwitterEmail this to someone

Nurkowania nie miałam w planie, choć nie powiem, że nie miałam ochoty. Biuro podróży podawało cenę 75 EUR i wydawało mi się, że to jednak trochę sporo. Zdecydowaliśmy się dopiero na miejscu. Pan ze szkoły Delphinus miał takie gadane, że nie mogliśmy sobie z mężem tego nurkowania odpuścić, zwłaszcza, że na miejscu okazało się, że cena to 50 EUR (no chyba, że ktoś zdecydował się na kurs, wtedy więcej). Z hotelu do bazy nurkowej w Taurito  zabrał nas busik, tam też prosto z plaży schodzi się do wody (dlatego nawet osoby nie potrafiące pływać, mogą spróbować nurkowania).
Nie wiem czy nurkowanie przypadnie wam do gustu.

Może życie, które zobaczycie pod wodą, okaże się dla was zbyt zwyczajne, zwłaszcza, że na pewno jest wiele piękniejszych miejsc do nurkowania, niż to, w którym byłam ja, ale do nich nie schodzi się tak po prostu z plaży ;) Za to nie wiem, czy jest takie drugie miejsce, w którym karmi się rybki bananami!

nurkowanie-gran-canaria

Ja zachwyciłam się podwodnym światem i zdecydowanie chcę to powtórzyć, zwłaszcza, że wiem jak wiele jeszcze pod wodą mogę zobaczyć.

Jedna rada: jeśli się zdecydujecie, nie kupujcie jednorazowego aparatu do robienia zdjęć pod wodą – nie warto.

Ponieważ z nurkowania wracaliśmy już sami, mieliśmy z tej wycieczki jeszcze dodatkową korzyść.

Zahaczyliśmy o przepiękne Puerto de Mogan, z którego wodną taksówką, podziwiając skaliste klify wzdłuż wybrzeża, popłynęliśmy w kierunku Puerto Rico. Polecam poplażować tam na Playa de Amadores, gdzie kolor oceanu zachwyca każdego